برو به محتوای اصلی
سوال
۲ سال پیش پرسیده شده

سلام دوستان، کسی در اینجا با ECS یونیتی کار کرده؟ من 2 تا سوال داشتم دوستان .اول اینکه آیا در ECS میشه پس از کانورت، نورها و سایه هارو Bake کرد؟ من الان نورها رو بیک میکنم و همینکه پلی رو میزنم و آبجکتها تبدیل میشن و میرن تو Entity Debugger یهو همه چیز سیاه میشه، ولی وقتی نورپردازی رو Realtime استفاده میکنم همه چیز درسته!!! اصلا میشه تو ECS نورهارو Bake کرد یا فقط Realtime جواب میده؟ سوال دومم اینه که چرا وقتی از Subscene استفاده میکنم در یونیتی همه چیز درسته ولی وقتی Build میگیرم برای گوشی هیچکدام از Subscene ها لود نمیشن؟!!!! چرا؟ Subscene ها با استفاده از کد لود لول از Subscene به Scene تبدیل میشن و خواص Entity بودنشون رو از دست میدن، مشکل کجاست؟ پیشاپیش ممنونم از راهنمایی های ارزندتون

من کجام؟ اینجا کجاست؟

در جامعه بازی‌سازان ایران می‌تونید در مورد هر موضوعی سوال کنید، به سوالای بقیه جواب بدید و تجربه‌تون رو به اشتراک بگذارید!

راستش هنوز انتیتی کامپپوننت سیستم رو کار نکردم ولی فکر نکنم واسه بیک کردن نورها مشکلی باشه . 
یه بخش light setting یادمه نیاز به یک سری تغییرات داشت . 
مطمئن نیستم امیدوارم این آموزش مشکلتون رو حل کنه . 
 

https://www.youtube.com/watch?v=VnG2gOKV9dw

سوالات مشابه