چیزی که گاهی از بچه های گیم دیزاینر شنیدم اینه که گله دارن چرا آرتیستها خیلی با ویدئو گیم ارتباط برقرار نمیکنن، خیلی اهل بازی کردن نیستن و با اصطلاح های رایج آشنا نیستن و...

کانال یوتوب New Frame Plus از دل خود ویدئو گیم ها و برای ویدئو گیم انیماتورها مباحث رو مطرح میکنه. بازی های متنوعی از جمله زلدا، اوورواچ و... رو به صورت تخصصی مورد تحلیل قرار میده.

فارغ از اینکه ما انیماتور 2 بعدی باشیم یا 3 بعدی یا حتی استاپ موشن، اصول و پرینسیپل های انیمیشن برای همه مساویه و این کانال مباحث رو پوشش میده.

به طور اختصاصی این ویدئو رو انتخاب کردم چون مقایسه ی یک بازی از 1997 با ورژن ریمیکش در سال 2020 ه. تقریبا خلاصه ی هر آنچه تو ویدئوهای قبلی گفته رو میاد تو این صحنه ی اوپنینگ از Final Fantasy VII Remake بازگو میکنه. تغییراتی که توی انیمیشن کارکترها اعمال شده، کارگردانی و حتی انیمیشن حرکت دوربین و در عین حال وفادار بودن به صحنه هایی که 23 سال پیش خلق شده رو Daniel Floyd به خوبی توضیح میده.

لینک ویدئو:
 

https://www.youtube.com/watch?v=BoA2B4lb_ro